Bestellen en Levering
Bestellen en leveren bij ons is snel en eenvoudig. We optimaliseren het bestelproces continu om jouw ervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Je bestelling is pas definitief na ontvangst van de bestelbevestiging.
Bij ons kun je op verschillende manieren eenvoudig jouw bestelling plaatsen, zoals:
Online via de webwinkel
Via telefoon: +31 (0)85 080 5410
Via e-mail: info@luxekranen.nl
Bestellen
Hoe bestel ik?
Bestel eenvoudig je kraan online via onze webshop. Na het afronden van je aankoop ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail. Als je tegen problemen aanloopt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice of ons een e-mail sturen.
Bestelstatus
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging dat je bestelling in behandeling is. Indien er een levertijd aan je product is verbonden, ontvang je een verzendbevestiging zodra je bestelling onderweg is.
Bestelling wijzigen
Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vergeet niet je orderbevestigingsnummer en het artikel dat je wilt wijzigen te vermelden, zodat we je snel en efficiënt kunnen helpen.
Bestelbevestiging ontvangen, maar nog geen verzendbevestiging?
De levering kan soms iets langer duren dan verwacht. We vermelden altijd de geschatte levertijd bij je bestelling. Mocht deze tijd overschreden worden, dan is je bestelling zeker niet vergeten. We doen ons uiterste best om je product zo snel mogelijk bij je te bezorgen!
Lopende bestelling annuleren?
Wil je je lopende bestelling annuleren? Neem contact op met onze klantenservice. Als de producten onder het herroepingsrecht vallen, kun je ze kosteloos annuleren.
Levering
Snelle verzending
Geniet van snelle verzending op alle bestellingen! Voor bestellingen in Nederland brengen wij 6,71 euro verzendkosten in rekening, voor België 9,56 euro.
Uitsluitend levering in Nederland en België
Bestel je op voorraad zijnde keukenkraan voor 15:00 uur en ontvang deze de volgende dag.
We leveren uitsluitend in Nederland en België met een handtekening voor ontvangst. Je kunt je bestelling ook ophalen bij PostNL-afhaallocaties.
Track & Trace
Na verzending ontvang je altijd een Track & Trace-code per e-mail. Wij verzenden je pakket via PostNL, in samenwerking met MyParcel.
Is er tijdens levering iets niet goed gegaan?
Heb je een klacht of wil je een retour melden? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met je ordernummer en/of klacht. Een medewerker zal snel contact met je opnemen om je verder te helpen. Bekijk ook onze klachten en retour pagina voor meer informatie.
Schade bij levering?
Het spijt ons als er iets misgaat. We verpakken en verzenden onze producten met de grootste zorg. Mocht er toch een probleem optreden, staan we klaar om je te helpen. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere ondersteuning.
Verkeerde artikel ontvangen tijdens levering?
Heb je tijdens de levering een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om het probleem te melden. Een medewerker zal snel contact met je opnemen om het probleem op te lossen.